Design battle?



Idag var en rätt seg dag, men jag och Tobbe kom på ett grymt sätt att göra grymma loggor. Det krävs 2 st rätt "brighta, cuting edge, designiga och kreativa" killar/tjejer (finns de fler uttryck inom denna grafiska industri, lägg en kommentar). Så bestämmer man lite om hur loggan ska vara utformad, sen börjar man göra den till sin egen och så försöker man göra den så snygg som möjligt. Detta funkade skit bra för oss och de blev ett litet battle, jag gjorde 3 st loggor som jag vart nöjd med. Hundmagazinet är en av de tre loggorna.

Jag har bestämt att kalla denna teknik Matob (marcus, tobbe MASHUP). WööÖÖÖöÖÖ grymt. Lek med denna teknink och förundras. DET VAR ALLT FÖR IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0