Snagit & Pro Scores



Jahap jag skickade ett helt sjukt passionerat och fint mail till min lilla idol Andrew Kramer som alla som använder After Effects känner till, i det mailet hade jag skrivit flera frågor om hur ska jag göra grymma video tutorials och hur man ska tänka etc. etc. Idag nu på morgonen när jag sitter i skolan så tar jag upp mailboxen och får upp ett mail med svaret, men de svaret var bara att jag ska kolla upp fakta delen på deras hemsida som inte riktigt var de som jag hade tänkt mig.

Fick iallafall en del svar på de frågor jag skrev. Ett av dem var vilket program man ska använda om man ska spela in sin skärm, och då fanns de ett program som heter Snagit som ser grymt ut. Jag tankade hem en "Free trail" så jag ska testa det ikväll och se om de fungerar bra. Det ser oerhört proffsigt ut iallafall. Länk till Snagit under!

Btw så har Andrew Kramer kommit ut med en ny DVD PRO SCORES, men dock med fokus på ljud effekter men med lite tutorials. De är den DVD:n som ligger som bild högst upp, den ser sjukt häftig ut (Så de är inget projekt jag håller på med).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0