Mitt Adobe vill inte fungera!!!


Japp nu sitter jag här och har precis avinstallerat hela Adobe Master Collection... Det tog några timmar... Men de är inga problem eftersom jag ändå skulle installera CS4.

Jag har kommit på en tutorial som jag ska göra iallafall. Tobbe ville veta hur man maskar mycket smidigare i After Effects om man vill maska fram en logo på ett visst sätt. Så jag ska se vad jag kan ta fram för en mysig tutorial.

Om de nu är någon som intresserar sig för After Effects, kom med förslag på en tutorial som jag kan göra åt er. Om de är något som ni inte vet hur man gör, så ska jag försöka och se om jag kan svara på de. 

Kommentarer
Postat av: maria

Tack ska du ha, din blogg är inte helt fel den heller. Cool header. Är du flashare du också? :)

2008-11-18 @ 15:01:43
URL: http://www.starweb.nu
Postat av: maria igen... :)

Haha, oki. Jo, jag har hört att AE är bra, men har aldrig testat. Eller lite så klart, men aldrig något riktigt. :)

2008-11-18 @ 15:13:20
URL: http://www.starweb.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0