Dagens & Gårdagens rabalder!



Hej bloggen!

Idag så fick vi verkligen börja med vår nya modul "Experience Technology" då vi ska bygga nått kreativt av nått tekniskt. Som vi sedan ska ha en utställning på och alla som vill är så välkommna och de skulle vara kul o se att lite folk som man känner skulle komma. Min grupp fick iallafall veta att vi ska bygga på en så kallad Arduino.

Igår då jag inte skrev något så var jag ej i skolan, eller jag var de men inte på Hyper Island. Jag var på min gammla skola för att kolla hur läget var med alla lärare och om något hade ändrats på Fria. De hade de, dom hade fått en ny ingång precis vid handen terminalens rulltrappor vilket var häftigt men ovant. De var kul som fan att se hur de var i skolan ska nog dit mer under året men de får vänta.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åå jag ska också ta och hälsa på någon dag!

2008-10-05 @ 21:10:57
URL: http://sarabergelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0