Melle is on FAJA!


Yess ni hörde rätt, jag är på G. Detta är vad jag har gjort i Modo 302, två stycken glas stolar. Det är en tutorial som jag gått efter men jag är hel nöjd med resultatet ändå och jag kommer fortsätta jobba lite med möbler för de är enkla att göra och de blir väldigt snyggt. Kommer göra mer avancerade karaktärer och liknande längre framåt men detta är en början, den här tutorialen klassades som en medel avancerad sådan. Bara de gör mig lite gladare.

Iallafall där har ni resultatet och om de är några frågor om hur jag gjorde eller något som berör dessa 3D stolar kommentera gärna så ska jag försöka svara på dem så utförligt som möjligt :) cheers!

Kommentarer
Postat av: Max

Melle jag saknar dig, kan du inte flytta hem till fastlandet igen bort från den där dumma ön!

2008-10-15 @ 13:36:09
Postat av: XD

2008-10-15 @ 22:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0