Motion of the week

 


Japp då var de dags för motion of the week. Jag hade tänkt börja med att publicera lite heta grejer inom motion varje vecka som jag hoppas kommer vara intressant för de som håller på mycke med motion.

Ett av de hetaste byråerna som håller på med motion som jag har sätt och tycker gör grymma saker heter Shilo Design. Dom har gjort mycket saker för bland annat MTV och för de som kollar på Vivala Bam så har de gjort introna till hans serier, de har gjort saker för Cartoon Network världens största barn kanal.

Jag har kollat mycket på deras motions och gillar allt jag ser dom gör, får mycket inspiration av dem och de har mycket häftiga fräscha saker. Så jag tycker de är en väldigt bra start för "Motion of the week".

  • http://www.shilodesign.com

Kommentarer
Postat av: Johanna

alltså, min vän philip skulle älska dig. ni har precis lika intressen. jag kanske ska sammanföra er, haha ;p

2008-10-01 @ 22:17:46
URL: http://spralligsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0