Svinspruta, ny design och en UF logga!

Riktigt najs, igår tog jag den där nedrans sprutan och jag har så jävla ont i min axel helt sjukt och har mått piss hela dagen... men det hör till antar jag. Jag har suttit och jobbat på bloggen medans tjejen tittat på idol uschaaa hatar det, nu var det riktigt länge sen jag skrev nått i bloggen haha och jag gjorde en design förut som inte blev så lyckad.. SNART kommer en ny rörlig header som uppskattades så mycket förut, men de tar tills måndag minst!

 


Sen har jag en logga som jag gjorde för Monkeys UF min kusins UF företag vart väldigt nöjd med den om jag ska vara ärlig. Som ni ser på bilderna ;D hoppas allt är göttans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0