Jobbar på en ny header..

Yess, dags för en ny header är lite trött på den där som ja har ;D så jag sitter och finular på en ny.. Men den kanske inte blir lika fin eller rolig men jag hoppas de. Sen så är jag lite inaktiv med både tutorials och bloggen men ja håller på att lär mig ett nytt program och mycket tid går åt dit sedan har jag en portfolio/showreel att jobba på. Och som jag hoppas ska bli klar om ungefär 2 veckor är målet iallafall..

Och sen tänkte jag faktist rekommendera att saffa wordpress om ni ska göra en egen sida, deras blogg motor är grym, men man måste ha kunskap om php. Jag hänger inte med riktigt men de jag har sätt som andra har gjort är grymma resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0