Portfolio

Detta är saker som kommer finnas i min portfolio senare, den är under uppbyggnad. Men jag tänkte att jag kunde lägg ut en del av de saker jag gjort här. Det kommer mer animationer snart måste bara fixa upp dom lite.


Uppcon:09
Gjorde denna bumper för Uppcon ett event i uppsala för japansk populär kultur, mycket kul att göra. Fick göra vad jag ville och vart grymt nöjd. Denna verison har inte ljud men det kommer komma en med den ljudsatta bumpern.





Punch Line!
Detta gjorde jag för ett projekt vi gjorde i skolan och jag vart ganska glad över den, vi använde dock inte den här men jag gillade denna så mycket att jag tänkte jag lägger upp den här.



Kommentarer
Postat av: Din bror!

Ofta du inte har visat "Punch line!" grejen för mig! Den var as ball!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0