Holy crap!

Shit har inte varit inne och skrivit på år och dar och så ser man att man har glidit upp på första sidan :) de var riktigt kul. Jobbar så mycket så jag hinner inte lägga tid på bloggen vilket är lite tråkigt, men kul att en del har sätt den iallafall. Så jävla smutt, tack KARIN!

Synd att min animations header är så gammal borde tillverka en ny snart, och fräscha upp bloggen lite. Vad har jag gjort på sistone kan man undra?

Har haft grymt mycket kunder, fick vara med att skapa ett nytt Jeans märke som är väldigt mycket hysch hysch om, de heter Noko Jeans. Vi fick pitcha våran idé för hur Noko Jeans ska se ut visuellt och hur de ska marknadsföra sig i framtiden vilket var GRYMT kul. Men jag tror inte våran pitch var helt rätt för dem, men det var ett jävligt bra försök.

Sen så har jag blivit erbjuden praktikplats i New York nästa år vilket också är så jävla roligt, och från en byrå i Gbg. Och nu så jobbar jag med 3 st olika kunder en av dom är Disney, vilket är grymt häftigt, älskar Disney, min dröm är att få jobba på pixar i framtiden, så en fot in skulle inte vara helt fel. Men det är också mycket hysch hysch om. DET är vad jag har gjort, sen är de lite små saker som kommer inom en snar framtid, Uppcon 2010 tillexempel.

Kommer upp med lite material från de som vi gjorde för Noko Jeans och andra saker ganska snart, vet dock inte om vi får lägga upp materialet det är därför. Juste sen har jag bestämt mig för att köpa en Macbook Pro <3 så jäkla nice, väntar bara på skatteåterbäringen.Tack alla som tycker om min blogg btw <3 skit roligt att höra :) CRED TILL ER!

Kommentarer
Postat av: Mussi

yeah! Jag med.. Fan Hyper Island alltså.. verkar sjukt kul.

2009-05-22 @ 20:23:56
URL: http://mzahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0