As an Intern!

Det är för jäkla kul att vara en praktikant här på B-REEL man lär sig alltid något nytt varje dag, som man alltid kommer ha någon nytta av. Det bästa är att man vågar fråga alla dumma frågor eftersom man är där för att lära sig. Jag undrar om det hade varit samma sak med mig om jag hade varit anställd. För som en anställd kanske det är känsligare att fråga om saker som man inte vet.

Hur som helst är det sjukt skönt att ha den friheten att fråga om saker som man inte har en aning om eller undrar om. Jag vet att man alltid har friheten att fråga, men för mig skulle det kanske vara lite svårare som en anställd. Vet inte varför kanske bara är jag som tänker så knäppt. Men så känns det för mig, som praktikant kan jag vara hur dum som helst och de är skit skönt.

Vad händer hos mig just nu. Just nu jobbar jag på min nya portfolio som går så sjukt segt för jag är helt lost i kodningen och jag kommer ingen vart de är som jag sitter fast i kvicksand. Så fort jag börjar och försöker koda lite så hajjar jag mindre hahaha. 

Har fått mer ansvar här på B-REEL som är sjukt kul och de känns som jag verkligen har utvecklats mer under den tiden jag har varit här. Känns som allt är inom räckhåll vilket är riktigt roligt. Kan göra vad fan jag vill. Det är awesome, men en av mina drömmar är att starta eget någon dag :) hoppas de kommer hända de kommer bli den grymmaste byrån EVAHR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0