THE B-INTERN REPORTS!



Så nu har jag varit på B-REEL ett tag och allt rullar på som de ska, har lärt mig enormt den senaste tiden. Det är helt sjukt. Senaste projektet som jag var inblandad i var reklamkampanjen för Magnums nya glass som faktiskt är väldigt god. Är inget stort fan av Magnum glasserna, men de kanske är för att jag har jobbat med den som den smakade extra gott haha.

Nytt hemligt projekt som jobbas på men får inte avslöja nått som vanligt. Lite annorlunda nu dock det är jag som har hand om de mesta på projektet (rörande motion graphics) vilket är lite läskigt. Men man måste görat för att komma fram.

Idag är det Guldägget också vilket är grymt, tyvärr ska jag inte gå vilket är lite surt. Är inte så himla sugen att gå just idag faktiskt. Nästa år kanske?!

Det är så jäkla roligt när folk frågar vad jag håller på med för jag kan själv inte riktigt förklara. Säger oftast "Reklamfilm och webbgrafik", något i den stilen. Borde kanske bara referera dem till min portfolio så kanske de förstår bättre. Appropå portfolio så har jag börjat bygga min nya.

Uppcon var i helgen för er som missade det! Det var grymt, kunde dock inte vara där för att se mitt intro på fredagen för jag mådde inte så himla göttans den dagen! Det var grymt surt!

Länkar:
MY MAGNUM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0