Header tutorial



Håller på med denna tutorialen där jag ska lära ut lite trix om att göra en snygg motion header, som är lite julig men fortfarande lite trendig. Så ni ska få lära er att göra en snygg rörlig header med lite julkänsla, ska bara få min mick att fungera bra eller fixa en mick som fungerar bra.  Ville få alla de små partiklarna att röra sig som om de vore eld eller något liknande, kommer nog göra lite små ändringar till den färdiga tutorialen, men de är ungefär så de färdiga resultatet kommer att se ut.

Detta program som jag använder kostar pengar men jag har en länk längst ned på inlägget med en "Free trial" i 30 dagar, som fungerar jätte bra.

Programmet som jag använder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0