Tutorial: 3D text animation, gör din egna header!



Fakta omkring tutorialen
Jag går igenom hur man skapar en schysst 3D text i After Effects, du kan använda detta till din bloggheader eller till presentationer på jobbet, skolprojekt osv. Det blir grymt snyggt och de ger en extra boost till vad du än ska göra. Du kommer defenitivt få uppmärksamhet av dem som ser detta.

Så här kommer slutresultatet bli mer eller mindre (Se nedanför). Det ska nog gå bra utan någon som helst kunskap om After effects för att följa med och inte missa något.




Ladda Hem Tutorialen

Ladda hem After Effects CS3 Trial (Ni får alltså testa på After Effects i 30 dagar gratis, sen måste ni köpa de) för er som inte har After Effects och 3D text tutorialen nedan. Eller se den direkt streamad från bloggen nedanför. Jag ber också om ursäkt för jag råkar nämligen svära mitt i tutorialen, men vad kan man göra, jag är bara mänsklig. Om ni trycker på ladda hem tutorialen så kommer ni fram till en sida som heter Filefront tryck bara på spara fil när det ploppar upp en liten ruta som frågar om ni vill spara min tutorial. Hoppas ni får användning för tutorialen, skriv gärna kommentarer eller frågor!

Kommentarer
Postat av: GregMack

Oj-Oj-Oj Marcus Kramer! Vilket engagemang! Me likes!

Har du haft en kul på "lovet" då?

Cheers

2009-01-03 @ 18:12:02
URL: http://gregmack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0