Tutorial: Kameraåkning



Om Tutorialen
Yes, ännu en tutorial som jag tyckte skulle vara nyttig och den handlar om kamera åkningar. Det är oerhört användbart med kameraåkningar så se denna tutorial och lek lite med användandet av dem. Jag använder kameraåkningar i varje projekt jag gör. Ett tips är också att sänka volymen på både streamingen och tutorialen om ni laddar hem den, har en väldigt känslig mic.

Slutresultatet blir så här



Ladda hem tutorialen här:
Ladda hem färdiga projekt-filen här:
Ladda hem After Effects 30 dagars trial här:

Kommentarer
Postat av: Elin

Tja!, tack för kommentaren, jag har inte varit så aktiv under jul nyår:P

sjysta saker du har gjort i After effekts. är du själv lärd eller har du någon utbildning?

Jag ska nog söka lite praktikplattser i sthlm där jag kan få jobba med after effekts och 3D

2009-01-07 @ 14:56:55
URL: http://seabiscuit.blogg.se/
Postat av: Elin

Har du lärt dig allt från Videocopilot.net då eller?:)



Jag pluggar 3D på IAA I Eksjö, men nu är det bara praktik kvar till examen:)

2009-01-08 @ 12:49:01
URL: http://seabiscuit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0