Jag & en jävla massa monster!

Wtf?! Yess, jag älskar att göra och inspereras av andra att göra monster, haha. Det är så jävla roligt, för det första kan man vara hur freakad man vill och göra dom så läskiga eller sköna man vill. Jag hade tänkte starta upp en ny blogg, där jag ska göra en massa illustrationsmonster och se vad folk tycker om dem, och om det finns ett stort intresse och jag ser att folk gillar dem så tänkte jag kanske trycka upp tröjor och liknande, denna bild som ni ser är inte gjord utav mig men en av dem jag får mycket inspiration av. Han kallar sig för pokedstudio.  

Så när den nya bloggen är uppe så ska jag länka till den här ifrån. ANYWAYS ha det så jäkla bra, sen får vi se om det blir ett lyckat projekt eller ej haha. Kanske blir skit vem vet, men det var det jag tänkte ängna mina 3 sista veckor på mitt lilla korta sommarlov till :O :P

lite andra bilder :D


Kommentarer
Postat av: emmygoodwin

låter spännande :D ser fram emot detta

2009-07-15 @ 16:53:10
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: nayomi

Kul idé duh :) do it!

2009-07-15 @ 20:02:44
URL: http://nayomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0