Snart är man klar då !

Snart så har man gått ut Hyper Island och då har jag fan läst klart mig helt sjukt känns det. Funderade på att plugga mer men de kanske kommer senare inte direkt efter alltså, nu ska jag jobba och tjäna lite pengar för en gångsskull!

B-Reel tiden har varit riktigt jävla Awesome! Har lärt mig något enormt från både motion, flash och illustrator folket. Men mest från Stefan och Patrick som jobbar emd motion här! Dom grabbarna kan verkligen sin sak. Blir grymt impad av dom. Får hoppas att man klarar sig själv nu när man har fått grym handledning av dessa två.

Nu så tänkte jag dela med mig av lite inspiration som är helt jävla fantastisk!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0