Visual Art, StarCraft 2 och Monster!

Mycket som händer för mig atm. Inte så att jag inte har tid med bloggandet, det har egentligen bara försvunnit och tror inte de är så många som läser denna blogg direkt haha. Oh, men tänkte berätta lite vad som har hänt på sistone!
Jag har börjat jobba på Visual Art, skön byrå med skönt folk. Har varit här i kanske 1 ½ månad. Det jag gör här är att fixa ICAs tv skyltar som man ser i deras butiker och McDonalds skyltar på deras resturanger. Självklart är det inte bara jag som gör dom utan det är fler här på jobbet som jobbar med det.

Förra veckan köpte jag StarCraft 2 som är hur kul som helst, haha. Världens skönaste spel. Älskar strategispel fast jag suger på det.

Bilderna har jag illustrerat har kommit fram till att Monster är min grej :) så jag freestylar lite mest för att hålla igång mina photoshop skills/förbättra. Dom är alla helt gjorda i Photoshop, förutom några texter. Dom är gjorda i Cinema 4D. För lite större bilder kolla in portfolion ;D den är lite trasig atm, men den kommer upp i sin fulla potential snart!

PORTFOLION: MY ISLAND


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0