Experience Technology animation



För er som kanske har läst min blogg så vet ni att vi hade en häftig utställning för allmänheten och branchen, jag och min grupp gjorde en boxningsmaskin. Jag ville bara visa en animation som jag gjorde som vi dock inte använde vilket var synd för jag gillar den verkligen. De som står med japansk text tror jag står för (Guldfisk, Tokyo). Jag ville få en japansk feeling hoppas jag fick in de.

Och om tutorialen som jag jobbar med, så är den på gång jag gjorde den igår saken är den att den har blivit allt för stor jag måste minska ned storleken bara sen kan jag fixa fram den. Eller så får jag göra den i delar.

OBS!
OM ANIMATIONEN ÄR TRÖG OCH INTE VILL STARTA DRA LITE I TIDSLINJEN SÅ KOMMER DEN IGÅNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0