Rudolf the rednose, dromedar?

Iallafall tänkte så jag faktist inte prata om skolan för en gångs skull. Jag har ju varit i egypten och snorklat med fina fiskar och sätt tomten rida dromedar. Jag var i Luxor och såg de mäktiga templena som är 4000 år gamla med enormt fina målningar och fin historia. Jag fick veta hur parfym tillverkas och så klart blev jag magsjuk. Men köpte någon dunder medicin så de var över på en natt. De var en Jul jag kommer minnas!

Oh, och jag har börjar jobba på min portfolio har gjort två olika, en i flash som jag nog inte kommer att använda och en i html. Fan va kul de är, NÄR DE FUNGERAR!

Jag är hemma från egypten nu iallafall sjukt sjönt att ha varit där! Det är dags att dra igång bloggen på riktigt, ska göra en kort och grymt häftig tutorial som bara tar några minuter. Det jag ska göra är en 3D tutorial, och visa hur man snabbt och väldigt enkelt kan göra en 3D text helt i 3D i After Effects.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0