SHIT SHIT SHIT !

Tjaba tjena tjena påre mitt bena!

Jag har inte skrivit i bloggen på år och dagar känns de som, jag har haft så mycket att göra. Btw Experience Technology gick väldigt bra och DM09 STO tyckte vi hade bättre utställning än dem. Ska försöka ragga ihop lite bilder ifrån den utställningen så ni kan få se vilka fantastiska saker vi skapade.

Wohoo och vi har börjat med våran nya modul där vi ska göra ett företag och skriva en Affärsplan (känns detta igen). För er som gick på samma gymnasium som mig förstår vad jag talar om. Fast vi ska göra den på 3 veckor :/ men ännu värre är att jag är ekonomichef (DAM DAM DAAAAAA). Hur ska detta gå, se i nästa blogg inlägg här på Marcus blogg.

Näe men seriöst, jag ska lägga upp affärsplanen här också om de finns någon som intresserar sig. Ge mig lite fantasi, jag ska börja finula på min portfolio. Jag vill ha lite hjälp med den jag vet ungefär hur den ska se ut men lite hjälp skull inte skada. Ge mig lite tips ;D

WÖÖÖÖÖ!

Kommentarer
Postat av: Max

Dagens outfit??

2008-11-11 @ 16:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0