Ljuva Söndag!


Hej tänkte berätta om min Söndag, idag har jag knappt gjort ett skit. Har fixat med projektet som ska vara klart tills Torsdag. För er som tittar på "Stor i Japan" kanske undrar varför jag har en bild på Jens Sjögren, de är för jag precis tittat på de programmet. Jag tycker den serien och experimentet är grymt kul att följa. Sen tycker jag Jens Sjögren är en jävligt härlig person, iallafall i serien.
Jag hoppas verkligen de släpper en skiva/singel i Japan de skulle vara så häftigt. Men iallafall jag snackade med Max Malm om att vi kanske borde samla ihop ett gäng och hyra en lokal eller vara hemma hos någon och bara göra en brakfest eller en liten reunion med Fria klasserna.

De skulle vara väldigt trevligt och göra då undrar man också vilka som skulle vilja vara intresserade. Vi hoppas iallafall de skulle bli några men som sagt vi vet fortfarande inte vi måste snacka lite och så.

Experience Technology utställningen börjar närma sig och för er som är intresserade finns en länk längst nederst till release hemsidan som jag inte tror är klar än men den är på G. Det ska komma upp mer info om vart de är och layouten ska ändras lite tror jag, men iallafall de skulle vara grymt kul om folk som man känner skulle dyka upp ;).


Kommentarer
Postat av: Max

Hallå DAGENS OUTFIT?????? Förresten jag är på reunion!



/MM

2008-10-20 @ 12:11:56
Postat av: KAGGEN

lokalfest? ruggigt tvek! fixa ett julbord eller nått de blir najs :D

2008-10-26 @ 23:13:37
Postat av: Max

Hallå det börjar bli dåligt med uppdatering på bloggen melle!

2008-10-29 @ 16:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0