Nya Headern är uppe och igång!

Tjena!
Om ni inte kan se min nya header så kan de bero på att du inte har installerat Flash Player.
Jag är väldigt stolt över den och jag kommer uppdatera de lite då och då.

Den nya modulen som vi precis har börjat med verkar jävligt kul men väldigt svår. Den går i stort ut på att vi delas in i grupper, får en liten teknisk pryl som vi ska göra nått kreativt av som sedan ska ställas ut på en mässa som vi ska hålla i (ni är alla bjudna, tror jag) och som representerar skolan.
Vi har 1 vecka på oss att skapa en prototyp.


Kommentarer
Postat av: Lena

Coolt into till bloggen! Ska bli kul att följa dig och din blogg.Lena

2008-09-30 @ 15:14:25
Postat av: Anonym

n1 melle. gillar headern starkt! \O/

2008-09-30 @ 18:51:29
URL: http://bockarnabruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0