Pixar <3



Fy fan va roligt, pixar var och föreläste här på Hyper Island där se pratade om deras senaste film som kommer komma ganska så snart som heter UP. Vi fick lära oss lite små knep och knåp som de använder när de animerar och hur de jobbar inom organisationen.
Grymt intressant helt klart en av mina dröm praktikplatser, de roliga var att jag skrev om UP tidigare i min blogg och de var grymt kul att se hur de har byggt upp hela filmen med karaktärerna och allt. Väldigt intressant. PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag blir lika glad varje gång jag ser din header :D hihi

2009-04-15 @ 19:39:52
Postat av: JONNA

(kommentaren ovan var från mig)

2009-04-15 @ 19:40:21
URL: http://falkiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0