Maya 2009



Mitt nya älsklingsprogram, jag gillar maya som fan. Första gången jag testar de på riktigt och använder det seriöst. Jag har laddat hem en massa tutorials från Digital-tutors och utan dem tror jag jag skulle stå still. Men gu vad tråkigt det är att lära sig grunderna, JAG VILL BARA VARA AS GRYM NU! Mitt mål är att lyckas göra en karaktär som jag är nöjd med, en egen designad alltså. Ett litet monster eller något liknande, men de kommer nog ta ett tag innan jag är där men jag hoppas den dagen kommer.

Gud vad trött jag är också, kunde inte sova i natt. Dessutom så börja jag skolan idag då, MEN det jag inte visste var att vi började klockan 13! Jag trodde det var klockan 9 som alla andra dagar, men icke!

Tips på tutorials till Maya

Kommentarer
Postat av: Elin

håller med att videocopilot är lite repetiton hela tiden. men en bra sida att börja lära sig ifrån:)



Jag hade nog tänk jobba med motion graphic ett tag men tillslut skulle man ju vilja jobba på riktigt stora filmer:)



Såg att du ska börja lära dig maya:D ge inte upp;D plus att jag rekomenderar maya 2008 istället för 2009. för 2009 har en massa bugga och skit som inte funkar som de ska.. så vänta med att lära dig nyare maya när du kan 2008:)

2009-01-12 @ 13:14:34
URL: http://seabiscuit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0