Pixars Up with Carl Fredrikson



Denna trailer fick mig verkligen på gott humör, Pixars nya film UP. Jag har precis tänkt att börja lära mig maya så blev grymt peppad på att lära mig grym 3D, de kommer nog ta ett tag dock men iallafall. Kolla in trailern den är grym, dom tar de tråkigaste som finns, en grinig gammal gubbe och gör något jävligt roligt av de. Grymt!

Dreamworks Monsters VS. Aliens står också på menyn.


Höll på att missa den här filmen som också är på väg. Den verkar också grymt rolig. Det nya med den här filmen är att den kommer vara med 3D projektion. Men jag undrar om den kommer visas med full 3D projektion överallt. Tror iallafall att år 2009 kommer vara ett grymt år för 3D filmer.

Kommer dock bli svårt att slå den oerhört fina filmen Wall-e. Men jag hoppas de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0