Gammal header vs Ny header


Oh här är en animation jag gjorde för ett nytt jeans märke som ska komma, som heter Noko Jeans och som är väldigt najs, så den här animationen var ett förslag som jag och mina kollegor (tobbe, madde och vivica) la fram till dem, de gillade det men vi vann inte pitchen :( .... MEN hoppas ni gillar den !!! VI VAR FAN BÄST!

Jag hade tänkt göra en ny header tycker den gamla har haft sin tid hehe, så ska göra någon skön ny header det är mitt mål nu under sommaren att komma med en eller två nya headers så är tanken att man ska kunna välja sin egna favorit header.. lite svårt att förklara men det är inte omöjligt.

EN ANNAN GRYM GREJ är att jag har nu 6 prenumeranter på min blogg <3 <3 <3 !!! Älskar mina prenumeranter ;D Snart så går jag om Designa Din Blogg haha inte långt kvar nu! Ska bara göra lite fler tutorials sen så är jag om honom!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: så lite :) åh tackar<3

2009-06-21 @ 12:05:01
URL: http://everythinginmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0