SÅ JÄKLA NAJS!!

JAHAP, nu har man blivigt riktigt gammal, 20 taggar och några dagar gammal.. Fyllde förra veckan men hade inte tid att blogga då hade för mycket för mig. EN ANNAN GRYMT nyhet är att man har köpt en Macbook Pro <3 Holy krap vad dom kostar pengar, men de är de värt, nu behöver jag ingen ny data på ett tag iallafall!

Sen så har vi ju varit och presenterat det som vi gjorde för Disney vilket gick bra men vi får inte prata om det för det är mycket hemligheter bakom det vilket är synd, Woohoo och de verkade gilla de vi kom med. Sen så ska jag börja praktisera på en byra som heter Dfm i stan som ska bli sååå jääävla roligt, börjar på måndag och ska vara där i 5 veckor nu i sommar. Ska få göra lite egna projekt då jag är där för att lära mig så mycket som jag kan, hoppas på att jag kan få göra en musikvideo till Peters band som är jävligt sköna och jag tror det kan bli en riktigt rolig grej att göra.

Så jäfla najs!

Kommentarer
Postat av: JENNNNA

mycke kärlek åt din header :)

2009-06-19 @ 16:18:54
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Matilda

Älskar din header :D

2009-06-20 @ 00:47:23
URL: http://everythinginmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0