Uppcon:2010


Ååååh så najs fan jag har fått tillbaka glöden för motion graphics, jag tappade den nån gång för 3 veckor sen men nu är den fan i mej tillbaka. Jobbar med den nya bumpern till Uppcon:2010 vilket börjar arta sig till en slut produkt, ska bara kolla med Tobbe om den blir NAJS?! Då jävlar är det bara ljudet som saknas, hoppas denna snutt kommer inleda Uppcon det skulle vara grymt mäktigt! Jag vill ju inte avslöja hur den ser ut så jag kan inte visa något men jag kan nog slänga ihop ett litet moodboard för hur känslan ska vara. Men det får bli ett senare skede! Allt kanske bara är skit, vem vet?! :O:O:O:O

Jag la iallafall in en bild på en av mina fina maskrosor där hemma i trädgården! Hoppas det funkar ändå kanske lägger upp lite teasers eller något för Uppcon vem vet? PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Carin

Din banner kan inte sitta till ;P

2009-06-02 @ 16:16:24
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: CT

oh vilken fin maskros !

2009-06-02 @ 21:07:59
URL: http://letshavecoffee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0