Wacom Bamboo ritplatta!


Så jäkla grym och rolig, satt och målade i flera timmar när jag köpt den igår. Egentligen ska man ha Wacom Intuos3 ritplattor de är mycket mycket bättre, men de är också 3 gånger dyrare. Men ett tips för den som vill testa på en rit platta för 700 spänn ungefär så rekomenderar jag denna starkt! Väldigt fin desgin på den också, hade dock velat ha den en storlek större men den kostar runt 2000 lappen och eftersom jag bara ville se om det var värt de så tänkte jag ha denna ritplatta ett tag, just nu är den hur kul och skön som helst. Köpte en A6 ville ha en A5 det skulle varit hur bra som helst.

Kommentarer
Postat av: Elin

jag har funderar på att köpa en wacom bamboo faktist:) är den värd?:)



btw, såg att du går på Hyper island. är den utbildningen bra?



Mvh Elin

2009-03-19 @ 23:50:50
URL: http://seabiscuit.blogg.se/
Postat av: Hanna

najs blogg! kul med alla klipp. ger inspiration.

har lite frågor kring din nya wacom...

ska köpa mig en wacom (har en trust men den är inte så bra) men har inte hunnit kolla runt än. hur stor är själva ritytan på din? är den bra till tex photoshop? har hört att bamboo fun ska passa bättre till att teckna mm. men tycker du att den här duger?

2009-05-03 @ 20:43:57
URL: http://mannagrynshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0